Obecnie podejmuje się wiele działań, które mają na celu ochronę środowiska naturalnego. Branża beauty jako jedna z pierwszych podjęła świadome kroki prowadzące do zmian. Już teraz wiele marek zdecydowało się na innowacje np. w opakowaniach produktów, receptur czy przygotowania przesyłek.
Zmiany zapoczątkowano w branży gastronomicznej dzięki akcji tu pijesz bez słomki. Mniej więcej miesiąc temu McDonald’s zmodyfikował opakowania swoich produktów i zrezygnował z plastikowych słomek do napojów. To zmiana na ogromną skalę, biorąc pod uwagę fakt, że dziennie karmi około 68 milionów osób. Tego typu inicjatywy bardzo mocno wpłynęły na przedsiębiorców z całego świata. Nadal powstaje wiele nowych rozwiązań dążących do wspierania ochrony środowiska.
Branża kosmetyczna bardzo szybko rozpoczęła działania mające na celu wdrożenie proekologicznych rozwiązań. Duże marki takie jak Soraya czy Lirene wprowadzają do swoich receptur coraz więcej składników pochodzenia naturalnego. W branży przedłużania rzęs pierwszą firmą, która rozpoczęła zmiany jest bezwątpienia Noble Lashes. Marka jako pierwsza w Polsce zmodernizowała opakowania rzęs, plastikowe paletki zostały zastąpione kartonowymi, wykonanymi z biodegradowalnego materiału Kraft. Wiele z rzęsowych firm podążyły ich śladem i rozpoczęły wprowadzanie rzęs w kartonikach. Kolejnym krokiem Noble Lashes jest wprowadzenie ekologicznych akcesoriów, takich jak szczoteczki, aplikatory czy pędzelki do czyszczenia.
BIO rewolucja – jak nazwała ją marka Noble Lashes to kolejny krok w stronę postawy pro eko. W zeszłym tygodniu Noble zaprezentowało najnowszą kolekcję produktów BIO. Kolekcja składa się z biocleanerów, pianki i płynu micelarnego. To pierwsza firma w Polsce, która zdecydowała się na wprowadzenie pełnej kolekcji. Należy zwrócić uwagę na fakt, że cała produkcja, od projektu do końcowego produktu, odbywa się w Polsce, co jest dodatkowym atutem nowej linii. Produkty są oparte na naturalnych składnikach, dodatkowo służą do pielęgnacji włosków i skóry. Jesteśmy zachwycone zamysłem oraz całą kolekcją. Produkty są naturalne, super działają, wyglądają i pachną przepięknie – dowiadujemy się z recenzji, którą udało nam się zobaczyć w Internecie. Jesteśmy ciekawe, które marki podejmą wyzwanie i również rozpoczną wprowadzanie u siebie eko kolekcji.
A Ty, jesteś za ekologicznym biznesem?