Kampania reklamowa „O czym zapomniał Leonardo?”

O czym zapomniał Leonardo? Bardzo tajemnicza kampania, która sprawiła, że prawie każda osoba jaką znamy zdawała sobie to pytanie. Jaki Leonardo? Skrywana tajemnica? O czym mógł zapomnieć? Wiele pytań bez odpowiedzi pojawiało się w naszych głowach odkąd nasze miasto (Kraków) zalała fala bilbordów i reklam w Internecie. Temat tak bardzo nas zaintrygował, że wiedziałyśmy o czym napiszemy nowy wpis. Musiałyśmy tylko czekać na rozwiązanie…
Poniedziałek, 24 września okazał się dniem na który czekałyśmy. Kampanię prowadziła znana marka, Noble Lashes. Pomysł nietypowy i zdecydowanie przyciągający, same się o tym przekonałyśmy. O godzinie 12 na profilu Noble Lashes w serwisie YouTube pojawił się spot promujący stylistki rzęs. Zdaniem firmy prawdziwa dusza artystki  drzemie w każdej stylistce, która codziennie upiększa wiele spojrzeń. Ukłon w stronę stylistek to bardzo pozytywny akcent filmiku, jednak nie jest to jego jedyny cel. Na samym końcu spotu pojawiła się informacja o wyjątkowym dniu. Firma Noble Lashes ogłosiła 24 września Światowym Dniem Stylistki Rzęs!

 

 

 

 

W  ostatnim czasie marka Noble Lashes serwuje nam masę niespodzianek, najpierw nowoczesne logo, a teraz duża kampania i ogłoszenie dnia dla stylistek. Bardzo spodobał nam się fakt, iż firma Noble Lashes swoim spotem kieruje wszystkie spojrzenia na stylistki, chwali je i docenia. Po raz pierwszy mogliśmy zobaczyć stylistkę rzęs w roli głównej i jest to wydarzenie zasługujące na rozgłos. Stylistki to prawdziwe artystki, tylko stylistka rzęs jest na tyle odważna i pewna swojej wartości, że odważy się poprawić obraz samego Leonarda Da Vinci i właśnie o tym opowiada spot Noble Lashes.

Jakie są Wasze opinie? Podzielcie się nimi z nami w komentarzu.